maandag 14 oktober 2013

Weer klimmen

klimhal Nieuwegein
Vorige week heb ik voor het eerst sinds 4 maanden weer geklommen. Ik kan nog niet zonder krukken lopen, maar het klimmen lukte aardig. In Nieuwegein heb ik voornamelijk 'viertjes' geklommen en één 5b in de overhang. In Bussum heb ik voornamelijk 5a's geklommen en twee 5b's in de overhang. Ik ontlast mijn linkervoet zoveel mogelijk - het is steeds wel zoeken naar hoe ik mijn voet moet neerzetten, maar het valt me al met al niet tegen. Ook het zekeren gaat goed. Hopelijk worden mijn voet en kuit zo wat sterker zodat ik over een poosje mijn voet weer kan afwikkelen.

Naschrift: Inmiddels is het 18 oktober en klim ik 5c - 6a. Overhangen gaan het beste - en ook kan ik op mijn teen staan, als ik mijn voet frontaal neer zet. Indraaien of andere 'enkelbewegingen' doen veel pijn, dus dat gaat nog niet. En fijn is dat ik na het klimmen geen pijn heb - als ik op let ten minste. Tijd om weer drie keer per week te klimmen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten