woensdag 12 november 2014

Op reis in 2015!

Volgend jaar ga ik een jaar op reis om te klimmen! We zijn al enige tijd bezig met de voorbereidingen, maar het vertrek komt nu steeds dichterbij. We zijn van plan om na de kerstdagen te vertrekken.

We hebben een kleine bus ingericht om in te slapen en onze klimspullen in op te bergen. Ons oude busje was 'op' en we zijn nu bezig om een nieuw (tweedehands busje) klaar te maken voor een jaar lang reizen. In de zomer- en in de herfstvakantie hebben we hem al getest en hij bevalt goed.

We zullen primitief leven - we koken buiten en ook wassen we ons in de open lucht. Het scheelt het erg veel in de kosten als je geen gebruik maakt van campings en het is nog leuker ook.

En onze dagen vullen we met klimmen.... afgewisseld met rust- en reisdagen. Ik ga ook nog een beetje studeren in de avonduren en op rustdagen. Leuk om nog iets 'te denken' te hebben en dat maakt mijn terugkeer op de werkvoer wellicht makkelijker.

De bus is nog niet helemaal af, maar het einde komt in zicht. Ook met mijn werk ben ik nu bezig om alles zodanig af te ronden dat mijn opvolger zó de klas kan overnemen.

We zijn te volgen via de volgende site: ww.nonstopclimbing.nl
Mocht er nieuws zijn over mijn enkel, dan meld ik dat op mijn 'enkel-blog'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten