zondag 7 september 2008

De nieuwe schoenen

De MBT's heb ik nu definitief gekocht. Het nieuwe model heb ik met de fysiotherapeut besproken: hij heeft ze goed gekeurd. Ze geven veel meer steun aan mijn voet dan het eerdere paar. Ik zak nu niet meer met mijn voeten naar binnen. Ik loop er nu elke dag mee op mijn werk en ook binnenshuis draag ik ze. Ik kan ze niet de hele dag aan, omdat een aantal pezen dan echt zeer gaat doen. De fysiotherapeut heeft ook gewaarschuwd voor overbelasting. Omdat ik nu veel beter loop doe ik nu ook een groter beroep op mijn pezen. Die hebben de afgelopen maanden niet zoveel hoeven doen en zijn erg slap geworden. Door nu ineens af te wikkelen met mijn voet, worden de pezen veel meer aangesproken. En ik heb al gemerkt dat pijn aan je pezen erg onaangenaam is. Het zijn heel vreemde schoenen maar ik ben blij dat ik er beter door leer lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten