maandag 20 oktober 2008

Herfstvakantie in België

Afgelopen dagen ben ik met Pieter in België op vakantie geweest. We hebben gekampeerd in Purnode op camping du Bocque en verder hebben we geklommen in Corphalie, Mozet, Yvoir en Dave. In Dave ben ik alleen maar 'belay-babe' geweest, omdat ik mijn enkel rust wilde geven. Ik had nog niet eerder drie middagen 'geklommen' en ik wil de rest van de week ook nog kunnen genieten van mijn vakantie.
Ik heb geklommen met een speciale enkelbrace. Daarmee ontlast ik de pezen in mijn enkel. Het is de bedoeling dat ik hem gebruik als ik pijn heb of als ik ga klimmen. Idee van de fysiotherapeut! Ik vind het een prettig ding en ik heb er veel plezier van.
Het klimmen was erg leuk. Ik had niet altijd e
ven veel zelfvertrouwen: vooral afgeklommen (gladde) rots en randjes vind ik eng. Maar plaatklimmen ging juist weer goed! En ook een hoekversnijding ging me goed af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten