maandag 17 augustus 2015

Voorlopig is dit het laatste bericht!

Het gaat zó goed met mijn enkel dat ik hoop dat ik voorlopig niets te melden heb over mijn enkel. Beter dan
dit wordt het niet!

De verwachting is wel dat het effect van de Ilizarov-enkeldistractie op den duur zal afnemen en dat ik weer pijn als gevolg van artrose zal krijgen.

Er staan dan een aantal opties open:
  • een nieuwe distractie
  • een kunstenkel - als de enkels tegen die tijd ten minste een beetje duurzaam en betrouwbaar zijn
  • vastzetten van de enkel

Maar zover is het nog lang niet hoop ik. Maar als ik weer ernstige pijnklachten krijg, en een volgende behandelstap overweeg, zal ik daarover vast wel weer willen schrijven...

Dus, geen nieuws op dit blog - goed nieuws over de enkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten