woensdag 10 juli 2013

Ben het zat!

Maandag belde het ziekenhuis om te zeggen dat op vrijdag 2 augustus het frame wordt verwijderd. Het kan me niet snel genoeg gaan!
Het valt me mee èn tegen dit frame. Ik heb nagenoeg geen pijn; behalve als ik ergens tegen aan bots of als ik bijvoorbeeld een boek laat vallen op het frame - dat voelt alsof je hard je scheenbeen stoot. Maar ja, dat moet je natuurlijk ook niet doen...
Ik had gedacht dat het me makkelijk zou vallen, deze weken thuis zitten. Ik dacht dat de periode van langzaamaan revalideren het moeilijkst zou zijn. En misschien wordt dat ook wel een vervelende tijd, maar ik zal in ieder geval zelf op pad kunnen gaan. En dat is wat ik nu echt mis. Ik ben al wel een keer met Pieter en met een klimmaatje 'op stap' geweest, maar het is toch anders dan wanneer je er zelfstandig erop uit kunt...
Maar goed, héél ellendig is het nou ook weer niet. Ik heb nu wel de rust om me wat meer te verdiepen in een aantal studieboeken en ik probeer Catalaans te leren. Ook geniet ik van bezoekjes van vrienden en familie. En ik ben blij dat het zomer is - ik kan nu ten minste lekker vaak in de tuin zitten.
Maar oh, wat zal het fijn zijn als dat frame eraf is. Nog 23 dagen...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Esther, wat een verhaal zeg. Wat knap van je dat je het zo doet!Ik was je al een tijdje aan het volgen en zag dat de distractie ni toch heeft plaatsgevonden. Kan ik je persoonlijk benaderen?
    Zit in soortgelijke situatie. Is scootmobiel iets voor je?
    Grtjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Esther,
    De reden dat ik niet zomaar naar buiten kan, is eigenlijk dat ik op moet passen voor infecties. Dus eigenlijk niet te veel viezigheid opzoeken en niet vallen of stoten met dat frame. En het is maar tijdelijk - een scootmobiel kun je volgens mij niet voor even lenen of huren. Nog maar 3 weken - niet leuk, maar wel te overzien.
    Ik zoek even uit hoe je me persoonlijk kunt mailen zonder dat onze e-mailadressen open en bloot worden getoond op deze site,
    Groeten en ben benieuwd naar jouw situatie. ook een Ilizarov-frame?
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Esther,
    Via het contactformulier in de kantlijn kun je nu een berichtje sturen zodat alleen ik je e-mailadres te zien krijg.
    Groeten, Esther

    BeantwoordenVerwijderen