maandag 1 juli 2013

Gegrild onderbeen

Eindelijk weer eens lekker in de zon gezeten - daar verheugde ik me al lange tijd op.
Doordat mijn groep overgenomen zou worden door twee deeltijdleerkrachten, had ik veel werk aan de overdracht en het maken van de rapporten (rapporten zouden een week na mijn operatie aan de ouders worden gegeven). Een maand lang hard hollen en geen gelanterfant in de zon. Niet erg - ik zou nog tijd genoeg hebben om in de tuin te zitten.
En met het mooie weer van de afgelopen twee dagen, kon het er dan eindelijk van komen. Liggend in de zon had ik bij mijn onderbeen wel de associatie van een kip, gespiest aan een metalen pin, geroosterd in de oven.
s'Avonds bleek die associatie nog  niet zo gek te zijn: mijn voet was erg opgezwollen en voelde onaangenaam aan (alsof er teveel spanning op zat). Ook deed mijn enkel pijn - hmm. Vanochtend even gegoogled en inderdaad: volgens het UMCG moet je het frame afdekken als je in de zon wilt gaan zitten.
Inmiddels is mijn voet weer in de 'oorspronkelijke' staat: een beetje dik bij de enkel door de artroscopie, maar verder geen nare zwellingen of pijn meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten