zondag 17 augustus 2008

Met krukken de Alpen in: een bezienswaardigheid?

Nu net terug van drie weken vakantie in de Alpen: Dolomieten, Bernina en Bergell. Ik heb voornamelijk gelezen en 'gewandeld'. Ik loop nog steeds niet zonder krukken, dus echt wandelen kun je het niet noemen. Maar ik heb veel gezien en het was fijn om drie weken buiten te zijn. We waren met een aantal bevriende klimmers en Pieter en zij hebben steeds geklommen of zijn de gletsjer opgegaan - ook al kon ik zelf niet mee, het was wel leuk om 's avonds te horen wat ze gedaan hadden. Beter dan thuis zitten;-) Ik bleek met krukken in de bergen wel een bezienswaardigheid. Sommige mensen bleven echt even staan kijken en er is zelfs een wildvreemde geweest die een foto van me gemaakt heeft! Leuk voor thuis? Vreemd vind ik dat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten