vrijdag 13 juni 2008

Nieuwe fiets!

Ik heb vandaag een nieuwe fiets gekocht! Toen ik loopgips kreeg, ben ik weer gaan fietsen. De fysiotherapeut zei dat ik het beste op een lage damesfiets kon rijden (veiliger), maar die had ik niet. Ik heb een hoge herenfiets! 
Ik mocht van allerlei mensen een damesfiets lenen, maar dat waren dan weer niet zulke fijne fietsen. En ik fiets er wel elke dag zo'n 20 kilometer mee. Ik fietste dus gewoon op mijn herenfiets. Het op- en afstappen is wat lastig, met zo'n stijve enkel. Mijn krukken prutste ik via mijn bagagedrager langs de stang en dan ging het allemaal best.
Deze week hoorde ik dat ik mee kon doen aan een fietsenplan via mijn werk. Dus mijn werkgever betaalt mee aan de fiets tot aan een bepaald bedrag. Dat is best interessant....
Vandaag dus maar gedaan! In vergelijking met mijn herenfiets vind ik het een wat plomp model, maar hij fietst goed. En het op- en afstappen is een stuk makkelijker...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten